0 OFERTY PRACY 
0 AKTUALNOŚCI 
 ARCHIWUM PRZETARGÓW 

Sukcesywna dostawa materiałów hydraulicznych w roku 2022



ZAPYTANIE OFERTOWE

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie zapytania ofertowego. Zgodnie z art. 2 ust. 1 pkt 2 w zw. z art. 3 ust.1 pkt 2 ustawy z dnia 11.09.2019r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. 2021r., poz. 1129 z późn. zm.) Zamawiający nie jest zobowiązany w niniejszym postępowaniu do stosowania przepisów ww. ustawy, gdyż wartość zamówienia nie przekracza równowartości 428.000 euro.

Zamawiający:

Gmina Tuszyn,  ul. Piotrkowska 2/4 95 – 080 Tuszyn

NIP: 7282599683

w imieniu której działa

Zakład Wodociągów i Kanalizacji w Tuszynie, ul. Brzezińska 86A, 95-080 Tuszyn

 

zaprasza do złożenia oferty na: ,,Dostawę materiałów hydraulicznych”

OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

  1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów hydraulicznych zgodnie ze specyfikacją asortymentową będącą integralną częścią formularza cenowego stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszego zapytania. Dostawa obejmuje sprzedaż i dostarczanie na koszt Wykonawcy zamówionych materiałów do magazynu Zakładu Wodociągów i Kanalizacji w Tuszynie. Realizacja przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia odbywać się będzie na podstawie zamówień składanych przez Zamawiającego.
  2. Ilości materiałów i asortymentów w specyfikacji asortymentowej podane zostały jedynie na potrzeby sporządzenia ofert i nie są wiążące dla Zamawiającego przy realizacji umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zakupu dowolnej ilości wyspecyfikowanych materiałów oraz do dokonania w ciągu roku zamówienia na dodatkowe materiały, nie objęte zapytaniem ofertowym. Przy zakupie materiałów pozaumownych Wykonawca zastosuje wobec Zamawiającego upust w wysokości nie mniejszej niż 5% ceny obowiązującej w dniu zakupu towaru.
  3. Wykonawca zobowiązany jest do jednoznacznego opisania zaoferowanych w ofercie produktów, poprzez podanie nazwy producenta i nr katalogowego w celu umożliwienia jego weryfikacji pod względem zgodności z wymogami podanymi w specyfikacji asortymentowej.
  4. Zaoferowane materiały winny posiadać odpowiednie normy, atesty, świadectwa dopuszczenia do dystrybucji wody pitnej, aprobaty techniczne, świadectwa jakości, jeśli wymagają tego określone przepisy prawa.
  5. Wszystkie artykuły będące przedmiotem zamówienia muszą być fabrycznie nowe, w oryginalnych opakowaniach producenta.
  6. Dostawy będą następować transportem Wykonawcy i na jego koszt.
  7. Rzeczywiste ilości zamawianych materiałów oraz ich asortyment będą wynikać z bieżącego zapotrzebowania.
  8. Podane ofertowe ceny jednostkowe nie mogą ulec zmianie w trakcie trwania umowy.
  9. Wymagane jest złożenie kompletnej oferty na wszystkie elementy określone w specyfikacji asortymentowej.
  10. Dla porównania ofert przyjmuje się że suma kwot netto z kol. 7 stanowić będzie 100% wartości punktowej.
  11. Realizacja zamówienia następowała będzie sukcesywnie przez okres od dnia zawarcia umowy do 31 grudnia 2022r. Termin poszczególnych dostaw ustala się na okres maksymalnie 5 dni od daty telefonicznego, e-mailowego, faksowego lub osobistego złożenia zamówienia na materiały.
  12. Ofertę należy złożyć w formie pisemnej, w języku polskim.
  13. Cenę należy podać w zł do dwóch miejsc po przecinku.
  14. Wykonawca zobowiązany jest złożyć ofertę na formularzu ofertowym według wzoru przedstawionego przez Zamawiającego, załączonym do niniejszego zapytania.
  15. Oferta musi zawierać wszystkie wymagane informacje oraz być opatrzona pieczęcią firmową i podpisem Wykonawcy.
  16. Na ofertę składają się następujące dokumenty: wypełniony i podpisany formularz ofertowy wraz ze specyfikacją asortymentową łącznie z formularzem dotyczącym przetwarzania danych osobowych (wzór stanowi załącznik nr 1 do zapytania) oraz parafowany wzór umowy stanowiący załącznik nr 2.

MIEJSCE I TERMIN ZŁOŻENIA OFERTY

  1. Ofertę cenową należy sporządzić w języku polskim, w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
  2. Oferta oraz wszystkie załączniki muszą być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku składania oferty przez pełnomocnika, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo.
  3. Wszystkie strony oferty muszą być kolejno ponumerowane.
  4. Wszystkie poprawki i zmiany w treści oferty muszą być parafowane i datowane własnoręcznie przez osobę upoważnioną do działania w imieniu Wykonawcy.
  5. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
  6. Ofertę cenową należy złożyć w siedzibie zamawiającego lub przesłać pocztą tradycyjną lub kurierem na adres: Zakład Wodociągów i Kanalizacji w Tuszynie adres: ul. Brzezińska 86A, 95 – 080 Tuszyn
  7. Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie, zabezpieczonej w sposób gwarantujący zachowanie poufności jej treści, oraz zabezpieczającej jej nienaruszalność do terminu otwarcia ofert, z dopiskiem: ,,OFERTA na dostawę materiałów hydraulicznych”
  8. Termin złożenia oferty:  do dnia 17.12.2021 r. o godz. 1200.
  9. Za datę wpływu uznaje się datę faktycznego dostarczenia oferty Zamawiającemu.
  10. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
  11. Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
  12. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 17.12.2021r. godz. 12.30.

WYBÓR OFERT

  1. Przy  wyborze  oferty  Zamawiający  kierować  się  będzie  jednym  kryterium:  Cena – 100%. Cena za wykonanie przedmiotu umowy ma charakter ryczałtowy, winna obejmować wymogi zawarte w niniejszym zapytaniu.
  2. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która zawiera najniższą cenę.
  3. Wszelkie zmiany w zakresie realizacji zamówienia mogą nastąpić jedynie w formie pisemnej za zgodą zamawiającego w postaci aneksu do zawartej umowy.
  4. Jeżeli w postępowaniu wpłyną dwie lub więcej ofert z jednakową ceną, zamawiający może poprosić o złożenie ofert dodatkowych, przy czym nie mogą one być wyższe od ofert pierwotnych.
  5. Zamawiający może wezwać Wykonawcę do złożenia wyjaśnień oraz uzupełnienia oferty.
  6. Zamawiający może zamknąć postępowanie bez dokonania wyboru którejkolwiek ze złożonych ofert, jeśli żadna z nich nie będzie spełniała jego oczekiwań lub ceny ofert będą przekraczały środki, jakie Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację zamówienia.
  7. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania bez podania przyczyny. Z tego tytułu Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie wobec Zamawiającego.
  8. Z wybranym Wykonawcą zostanie zawarta umowa, której wzór stanowi załącznik nr 2.

WARUNKI PŁATNOŚCI

Przyjmuje się, że okres rozliczeniowy będzie wynosił 1 miesiąc kalendarzowy - Wykonawca będzie wystawiał fakturę za dostawy realizowane w danym miesiącu kalendarzowym w ostatnim dniu roboczym danego miesiąca. Płatność za zrealizowane dostawy będzie zrealizowana przez Zamawiającego w formie przelewu na firmowe konto Wykonawcy w terminie 14 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury.

W ramach otrzymanego wynagrodzenia Wykonawca zobowiązany jest do dostawy zakupionego asortymentu własnym środkiem transportu do siedziby Zakładu Wodociągów i Kanalizacji w Tuszynie.

PRACOWNICY UPOWAŻNIENI DO KONTAKTU Z WYKONAWCAMI

Dodatkowych informacji i wyjaśnień na zapytania udzielić mogą pracownicy Zakładu:

Dyrektor ZWiK w Tuszynie mgr inż. Mateusz Wymysłowski tel: 603 – 927 – 149

Kierownik ds. Eksploatacji mgr inż. Marzena Zych tel: 663 – 925 – 627

 

Załączniki:

wzór formularza ofertowego – załącznik nr 1

wzór umowy – załącznik nr 2

 

KLAUZULA INFORMACYJNA

dla zamówień sektorowych nie przekraczających 428 000 euro

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 i art. 14 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych - Dz. Urz. UE L 119 z 24.05.2016, s. 1) informuję, że:

1.         Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zakład Wodociągów i Kanalizacji w Tuszynie, ul. Brzezińska 86a, 95-080 Tuszyn, adres e-mail: zwik@zwiktuszyn.pl.

2.         Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można skontaktować się pod adresem: ul. Brzezińska 86a, 95-080 Tuszyn lub za pomocą poczty elektronicznej: iod@zwiktuszyn.pl.

3.         Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia sektorowego, którego wartość nie przekracza kwoty 428 000 EURO.

4.         Pani/Pana dane osobowe nie będą wykorzystywane do celów innych niż te, dla których zostały pierwotnie zebrane.

5.         Administrator może przetwarzać dane osób, od których bezpośrednio ich nie pozyskał,

w następujących zakresach: imię, nazwisko, adres, adres e-mail, numer telefonu kontaktowego, informacje o zajmowanym stanowisku w strukturach, rodzaj i wymiar zawartej umowy oraz jej czasookres. Zakres danych osobowych, które są przetwarzane, zależy od indywidualnej sytuacji i potrzeby.

6.         Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji celów określonych w pkt 3.

7.         Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o przepisy obowiązującego prawa, w tym

w szczególności przepisy ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz.U. z 2020 r., poz. 2176  t.j.) oraz uprawnione organy państwa.

8.         Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z zapisami w Instrukcji kancelaryjnej, nie dłużej jednak niż przez 10 lat.

9.         Posiada Pani/Pan:

1)         na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących,

2)         na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*,

3)         na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**, 

4)         prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.

10.       Nie przysługuje Pani/Panu:

1)         w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,

2)         prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,

3)         na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych zgromadzonych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

11.       W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.

12.       Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.

_________________________________

Wyjaśnienie:

* skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia sektorowego poniżej 428 000 euro ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z przepisami prawa oraz nie może naruszać integralności protokołu zamówienia oraz jego załączników.

** prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.


» ZAŁĄCZNIKI «

Treść ogłoszenia


Wzór formularza ofertowego plik pdf
Dodany: 10.12.2021 godz. 11:12
 
Wzór formularza ofertowego plik doc
Dodany: 10.12.2021 godz. 11:12
 
Specyfikacja asortymentowa plik pdf
Dodany: 10.12.2021 godz. 11:12
 
Specyfikacja asortymentowa plik xls
Dodany: 10.12.2021 godz. 11:14
 
Projekt umowy
Dodany: 10.12.2021 godz. 11:14
 
Zawiadomienie o wyborze oferty - dostawa materiałów hydraulicznych 2022
Dodany: 04.03.2022 godz. 9:14
 



Ostateczny termin składania ofert:
 17 2021



Informacja wytworzona przez / odpowiada za treść informacji:
  Mateusz Wymysłowski [Dyrektor] dnia 10 2021
Informacja opublikowana przez:
  dnia 10 2021 godz. 11:10
Liczba odsłon:
  160 od 10 2021 godz. 11:10  (średnio 1.15 odsłon/dobę)

 

 

Zakład Wodociągów i Kanalizacji
ul. Brzezińska 86a, 95-080 Tuszyn

(42) 614-30-18
zwik@zwiktuszyn.pl