ZAPYTANIE OFERTOWE
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie zapytania ofertowego. Zgodnie z art. 2 ust. 1 pkt 2 w zw. z art. 3 ust.1 pkt 2 ustawy z dnia 11.09.2019r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. 2021r., poz. 1129 z późn. zm.) Zamawiający nie jest zobowiązany w niniejszym postępowaniu do stosowania przepisów ww. ustawy, gdyż wartość zamówienia nie przekracza równowartości 428.000 euro.
Zamawiający:
Gmina Tuszyn, ul. Piotrkowska 2/4 95 – 080 Tuszyn
NIP: 7282599683
w imieniu której działa
Zakład Wodociągów i Kanalizacji w Tuszynie, ul. Brzezińska 86A, 95-080 Tuszyn
zaprasza do złożenia oferty na: ,,Dostawę materiałów hydraulicznych”
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
- Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów hydraulicznych zgodnie ze specyfikacją asortymentową będącą integralną częścią formularza cenowego stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszego zapytania. Dostawa obejmuje sprzedaż i dostarczanie na koszt Wykonawcy zamówionych materiałów do magazynu Zakładu Wodociągów i Kanalizacji w Tuszynie. Realizacja przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia odbywać się będzie na podstawie zamówień składanych przez Zamawiającego.
- Ilości materiałów i asortymentów w specyfikacji asortymentowej podane zostały jedynie na potrzeby sporządzenia ofert i nie są wiążące dla Zamawiającego przy realizacji umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zakupu dowolnej ilości wyspecyfikowanych materiałów oraz do dokonania w ciągu roku zamówienia na dodatkowe materiały, nie objęte zapytaniem ofertowym. Przy zakupie materiałów pozaumownych Wykonawca zastosuje wobec Zamawiającego upust w wysokości nie mniejszej niż 5% ceny obowiązującej w dniu zakupu towaru.
- Wykonawca zobowiązany jest do jednoznacznego opisania zaoferowanych w ofercie produktów, poprzez podanie nazwy producenta i nr katalogowego w celu umożliwienia jego weryfikacji pod względem zgodności z wymogami podanymi w specyfikacji asortymentowej.
- Zaoferowane materiały winny posiadać odpowiednie normy, atesty, świadectwa dopuszczenia do dystrybucji wody pitnej, aprobaty techniczne, świadectwa jakości, jeśli wymagają tego określone przepisy prawa.
- Wszystkie artykuły będące przedmiotem zamówienia muszą być fabrycznie nowe, w oryginalnych opakowaniach producenta.
- Dostawy będą następować transportem Wykonawcy i na jego koszt.
- Rzeczywiste ilości zamawianych materiałów oraz ich asortyment będą wynikać z bieżącego zapotrzebowania.
- Podane ofertowe ceny jednostkowe nie mogą ulec zmianie w trakcie trwania umowy.
- Wymagane jest złożenie kompletnej oferty na wszystkie elementy określone w specyfikacji asortymentowej.
- Dla porównania ofert przyjmuje się że suma kwot netto z kol. 7 stanowić będzie 100% wartości punktowej.
- Realizacja zamówienia następowała będzie sukcesywnie przez okres od dnia zawarcia umowy do 31 grudnia 2022r. Termin poszczególnych dostaw ustala się na okres maksymalnie 5 dni od daty telefonicznego, e-mailowego, faksowego lub osobistego złożenia zamówienia na materiały.
- Ofertę należy złożyć w formie pisemnej, w języku polskim.
- Cenę należy podać w zł do dwóch miejsc po przecinku.
- Wykonawca zobowiązany jest złożyć ofertę na formularzu ofertowym według wzoru przedstawionego przez Zamawiającego, załączonym do niniejszego zapytania.
- Oferta musi zawierać wszystkie wymagane informacje oraz być opatrzona pieczęcią firmową i podpisem Wykonawcy.
- Na ofertę składają się następujące dokumenty: wypełniony i podpisany formularz ofertowy wraz ze specyfikacją asortymentową łącznie z formularzem dotyczącym przetwarzania danych osobowych (wzór stanowi załącznik nr 1 do zapytania) oraz parafowany wzór umowy stanowiący załącznik nr 2.
MIEJSCE I TERMIN ZŁOŻENIA OFERTY
- Ofertę cenową należy sporządzić w języku polskim, w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
- Oferta oraz wszystkie załączniki muszą być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku składania oferty przez pełnomocnika, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo.
- Wszystkie strony oferty muszą być kolejno ponumerowane.
- Wszystkie poprawki i zmiany w treści oferty muszą być parafowane i datowane własnoręcznie przez osobę upoważnioną do działania w imieniu Wykonawcy.
- Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
- Ofertę cenową należy złożyć w siedzibie zamawiającego lub przesłać pocztą tradycyjną lub kurierem na adres: Zakład Wodociągów i Kanalizacji w Tuszynie adres: ul. Brzezińska 86A, 95 – 080 Tuszyn
- Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie, zabezpieczonej w sposób gwarantujący zachowanie poufności jej treści, oraz zabezpieczającej jej nienaruszalność do terminu otwarcia ofert, z dopiskiem: ,,OFERTA na dostawę materiałów hydraulicznych”
- Termin złożenia oferty: do dnia 17.12.2021 r. o godz. 1200.
- Za datę wpływu uznaje się datę faktycznego dostarczenia oferty Zamawiającemu.
- Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
- Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
- Otwarcie ofert nastąpi w dniu 17.12.2021r. godz. 12.30.
WYBÓR OFERT
- Przy wyborze oferty Zamawiający kierować się będzie jednym kryterium: Cena – 100%. Cena za wykonanie przedmiotu umowy ma charakter ryczałtowy, winna obejmować wymogi zawarte w niniejszym zapytaniu.
- Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która zawiera najniższą cenę.
- Wszelkie zmiany w zakresie realizacji zamówienia mogą nastąpić jedynie w formie pisemnej za zgodą zamawiającego w postaci aneksu do zawartej umowy.
- Jeżeli w postępowaniu wpłyną dwie lub więcej ofert z jednakową ceną, zamawiający może poprosić o złożenie ofert dodatkowych, przy czym nie mogą one być wyższe od ofert pierwotnych.
- Zamawiający może wezwać Wykonawcę do złożenia wyjaśnień oraz uzupełnienia oferty.
- Zamawiający może zamknąć postępowanie bez dokonania wyboru którejkolwiek ze złożonych ofert, jeśli żadna z nich nie będzie spełniała jego oczekiwań lub ceny ofert będą przekraczały środki, jakie Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację zamówienia.
- Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania bez podania przyczyny. Z tego tytułu Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie wobec Zamawiającego.
- Z wybranym Wykonawcą zostanie zawarta umowa, której wzór stanowi załącznik nr 2.
WARUNKI PŁATNOŚCI
Przyjmuje się, że okres rozliczeniowy będzie wynosił 1 miesiąc kalendarzowy - Wykonawca będzie wystawiał fakturę za dostawy realizowane w danym miesiącu kalendarzowym w ostatnim dniu roboczym danego miesiąca. Płatność za zrealizowane dostawy będzie zrealizowana przez Zamawiającego w formie przelewu na firmowe konto Wykonawcy w terminie 14 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury.
W ramach otrzymanego wynagrodzenia Wykonawca zobowiązany jest do dostawy zakupionego asortymentu własnym środkiem transportu do siedziby Zakładu Wodociągów i Kanalizacji w Tuszynie.
PRACOWNICY UPOWAŻNIENI DO KONTAKTU Z WYKONAWCAMI
Dodatkowych informacji i wyjaśnień na zapytania udzielić mogą pracownicy Zakładu:
Dyrektor ZWiK w Tuszynie mgr inż. Mateusz Wymysłowski tel: 603 – 927 – 149
Kierownik ds. Eksploatacji mgr inż. Marzena Zych tel: 663 – 925 – 627
Załączniki:
wzór formularza ofertowego – załącznik nr 1
wzór umowy – załącznik nr 2
KLAUZULA INFORMACYJNA
dla zamówień sektorowych nie przekraczających 428 000 euro
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 i art. 14 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych - Dz. Urz. UE L 119 z 24.05.2016, s. 1) informuję, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zakład Wodociągów i Kanalizacji w Tuszynie, ul. Brzezińska 86a, 95-080 Tuszyn, adres e-mail: zwik@zwiktuszyn.pl.
2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można skontaktować się pod adresem: ul. Brzezińska 86a, 95-080 Tuszyn lub za pomocą poczty elektronicznej: iod@zwiktuszyn.pl.
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia sektorowego, którego wartość nie przekracza kwoty 428 000 EURO.
4. Pani/Pana dane osobowe nie będą wykorzystywane do celów innych niż te, dla których zostały pierwotnie zebrane.
5. Administrator może przetwarzać dane osób, od których bezpośrednio ich nie pozyskał,
w następujących zakresach: imię, nazwisko, adres, adres e-mail, numer telefonu kontaktowego, informacje o zajmowanym stanowisku w strukturach, rodzaj i wymiar zawartej umowy oraz jej czasookres. Zakres danych osobowych, które są przetwarzane, zależy od indywidualnej sytuacji i potrzeby.
6. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji celów określonych w pkt 3.
7. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o przepisy obowiązującego prawa, w tym
w szczególności przepisy ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz.U. z 2020 r., poz. 2176 t.j.) oraz uprawnione organy państwa.
8. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z zapisami w Instrukcji kancelaryjnej, nie dłużej jednak niż przez 10 lat.
9. Posiada Pani/Pan:
1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących,
2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*,
3) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**,
4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
10. Nie przysługuje Pani/Panu:
1) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,
2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych zgromadzonych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
11. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
12. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
_________________________________
Wyjaśnienie:
* skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia sektorowego poniżej 428 000 euro ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z przepisami prawa oraz nie może naruszać integralności protokołu zamówienia oraz jego załączników.
** prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
|