0 OFERTY PRACY 
0 AKTUALNOŚCI 
 ARCHIWUM PRZETARGÓW 

Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów o kodach: 19 08 05, 19 08 01 oraz 19 09 01



ZAPYTANIE OFERTOWE

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie zapytania ofertowego. Zgodnie z art. 2 ust. 1 pkt 2 w zw. z art. 3 ust.1 pkt 2 ustawy z dnia 11.09.2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2021r. poz.1129) Zamawiający nie jest zobowiązany w niniejszym postępowaniu do stosowania przepisów ww. ustawy, gdyż wartość zamówienia nie przekracza równowartości 431.000 euro.

Przedmiot zamówienia: Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów o kodach: 19 08 05, 19 08 01 oraz 19 09 01.

Zamawiający:

Gmina Tuszyn

ul. Piotrkowska 2/4, 95 – 080 Tuszyn

NIP: 7282599683

w imieniu której działa

Zakład Wodociągów i Kanalizacji w Tuszynie,
ul. Brzezińska 86A, 95-080 Tuszyn

zaprasza do złożenia oferty na: Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów o kodach:

Część I: 19 08 05 – ustabilizowane komunalne osady ściekowe,

Część II: 19 08 01 – skratki

Część III: 19 09 01 - odpady stałe ze wstępnej filtracji i skratki

-pochodzących z oczyszczalni ścieków w Tuszynie ul. Brzezińska 86A.

 

Opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest odbiór, transport i zagospodarowanie poprzez odzysk lub unieszkodliwienie partii odpadów o kodach:

-Część I: 19 08 05 – ustabilizowane komunalne osady ściekowe w ilości około 650 Mg

-Część II: 19 08 01 – skratki w ilości około 50 Mg

-Część III: 19 09 01 - odpady stałe ze wstępnej filtracji i skratki w ilości około 5 Mg

 pochodzących z oczyszczalni ścieków w Tuszynie ul. Brzezińska 86A.

 

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia

Część I:

  1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na sukcesywnym odbiorze, transporcie
    i zagospodarowaniu przez odzysk lub unieszkodliwienie odpadu o kodzie 19 08 05 (ustabilizowany komunalny osad ściekowy) pochodzącego z procesów oczyszczania ścieków komunalnych w Oczyszczalni Ścieków w Tuszynie. Osad jest odwadniany na prasie taśmowej a następnie  poddawany higienizacji wapnem palonym. Powstały odpad badany jest z częstotliwością i w zakresie zgodnym z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dn.06.02.2015 r. w sprawie stosowania komunalnych osadów ściekowych (Dz.U. z 2015 r. poz. 257 z późn.zm.). Osad spełnia wymagania dla komunalnych osadów ściekowych pod względem bakteriologicznym i parazytologicznym oraz pod względem metali ciężkich. Sucha masa ww. odpadu wynosi ok 20 %.
  2. Wykonawca realizuje przedmiot umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności zgodnie z:
  1. ustawą z dn. 14.12.2012 r. o odpadach (t.j. Dz.U.2021r., poz.779) zwaną dalej ustawą o odpadach
    i obowiązującymi do niej przepisami wykonawczymi,

b) rozporządzeniem Ministra Środowiska z dn. 06.02.2015r. w sprawie stosowania komunalnych osadów ściekowych (Dz. U. z 2015 r., poz. 257),

c) ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (t.j. Dz.U. 2021, poz. 1973 ze zm.).

  1. W przypadku zagospodarowania osadów w sposób, o którym mowa w art. 96 ust. 1 pkt 1-5 ustawy
    o odpadach Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu:
    1. wypisu z ewidencji gruntów określającego dane władającego gruntem oraz miejsce planowanego stosowania osadów tj.: miejscowość, nr działki, nr i nazwę obrębu geodezyjnego wydany przez właściwy organ,
    2. oświadczenie, że grunty na jakich zamierza prowadzić odzysk osadów nie są objęte zakazem stosowania komunalnych osadów ściekowych określonym w art. 96 ust. 12 ustawy o odpadach
    3. aktualnych wyników badań zawartości metali ciężkich oraz parametru pH gleby na terenach użytkowanych rolniczo, na których osady ściekowe mają być stosowane, zgodnie z §  2. Pkt.1 ppkt. 4 i 5 rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 6 lutego 2015 r. w sprawie stosowania komunalnych osadów ściekowych
    4. oświadczenia Wykonawcy, że dana działka przeznaczona do zagospodarowania osadem jest przeznaczona tylko i wyłącznie na ten cel dla Zamawiającego oraz podanie informacji o wcześniejszym stosowaniu (rodzaj i wartość dawki) lub niestosowaniu osadów ściekowych na danej działce.
  2. Wykonawca ponosi wszelką odpowiedzialność za stosowanie osadów w sposób inny i na gruntach innych
    niż określił w dokumentach dołączonych do oferty.
  3. Na podstawie art. 20 ustawy o odpadach zagospodarowanie komunalnych osadów ściekowych musi nastąpić w obrębie województwa łódzkiego. Dopuszcza się zagospodarowanie osadów na terenie województwa innego niż zostały wytworzone jedynie pod warunkiem jeżeli odległość od miejsca wytwarzania odpadów do instalacji lub miejsca przeznaczonego do odzysku lub unieszkodliwiania jest mniejsza niż odległość do instalacji lub miejsca położonego na obszarze województwa łódzkiego.
  4. Rzeczywistą ilość przekazywanych odpadów ustala się w wyniku ważenia, w dniu odbioru odpadu, na legalizowanej wadze zgodnie z przepisami ustawy z dnia 11 maja 2001 r. Prawo o miarach (t.j. Dz. U. 2021, poz. 2068). Koszty ważenia ponosi Zamawiający. Każdorazowo Zamawiający przekazuje Wykonawcy potwierdzenie ilości zważonych odpadów.
  5. Wykonawca w imieniu i na rzecz Zamawiającego wykona na własny koszt badania gruntów, na których te osady będą stosowane a następnie na podstawie uzyskanych wyników oraz wyników badań partii osadu ściekowego przekazanych przez Zamawiającego opracuje i przekaże Zamawiającemu informację zawierającą wyliczoną dopuszczalną dawkę osadu do stosowania na gruntach przeznaczonych na przedmiotowy cel.

Część II

  1. Odpad o kodzie 19 08 01 -skratki pochodzi z wstępnego procesu oczyszczania ścieków komunalnych.
    Są to odpady powstające w procesie separowania zanieczyszczeń stałych na kratach mechanicznych i ręcznych ze ścieków dopływających do oczyszczalni w Tuszynie. Skratki są uwodnione (niesprasowane), odkażone wapnem chlorowanym i magazynowane na terenie oczyszczalni.
  2. Ilość wytworzonych odpadów uzależniona jest od ilości i jakości ścieków doprowadzonych na oczyszczalnię. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości przekazywanych odpadów w okresie trwania zamówienia.
  3. Rzeczywistą ilość odpadu ustala się w wyniku ważenia na wadze na koszt Zamawiającego.
  4. Każdorazowy odbiór odpadu będzie potwierdzony kartą przekazania odpadów.
  5. Wykonawca zobowiązany jest do wywozu odpadu z miejsca ich wytwarzania do miejsca ich odzysku
    lub unieszkodliwienia zgodnie z obowiązującymi przepisami.

Część III

  1. Odpad o kodzie 19 09 01 pochodzi ze stacji uzdatniania wody, powstaje w procesie uzdatniania wody pitnej.
  2. Odpady do czasu ich odbioru przez Wykonawcę są magazynowane na terenie oczyszczalni ścieków.
  3. Rzeczywistą ilość odpadu ustala się w wyniku ważenia na wadze na koszt Zamawiającego.
  4. Każdorazowy odbiór odpadu będzie potwierdzony kartą przekazania odpadów.
  5. Wykonawca zobowiązany jest do wywozu odpadu z miejsca ich wytwarzania do miejsca ich odzysku
    lub unieszkodliwienia zgodnie z obowiązującymi przepisami.

 

Warunki  zamówienia

  1. Odbiór i wywóz odpadów będzie realizowany na bieżąco, po zgłoszeniu telefonicznym maksymalnie do 5 dni od daty zgłoszenia w dniach od poniedziałku do piątku, w godzinach od 07:00 do 15:00.
  2. Wywóz odpadów będzie następował zgodnie z obowiązującymi przepisami.
  3. Transport i zagospodarowanie odpadów będących przedmiotem niniejszego zamówienia będzie realizowany przy pomocy sprzętu Wykonawcy.
  4. Potwierdzenie przyjęcia odpadów odbywać się będzie każdorazowo na podstawie „Karty przekazania odpadu” potwierdzonej pod względem ilościowym przez Zamawiającego oraz przez Wykonawcę.
  5. W momencie odbioru odpadów Wykonawca staje się ich posiadaczem i przejmuje na siebie pełną odpowiedzialność za sposób gospodarowania odpadami.
  6. W przypadku kontroli służb Inspekcji Państwowych w następstwie których dojdzie do nałożenia ewentualnych kar finansowych na Zamawiającego (jako wytwórcę), a wynikających z transportu lub zagospodarowania odpadu niezgodnego z prawem lub warunkami zawartymi w umowie Wykonawca jest z obowiązany do zwrotu równowartości tych kar na rzecz Zamawiającego.
  7. Wykonawca przedstawi informację o planowanym sposobie i miejscu odzysku lub unieszkodliwiania odpadów.
  8. Termin wykonania zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2022 r.
  9. Załadunek odpadów na środki transportowe Wykonawcy będzie realizowany przez Zamawiającego.
  10.  Rozliczenie za przedmiot zamówienia nastąpi w oparciu o rzeczywistą ilość odebranego odpadu. Wskazane  ilości odpadów są szacunkowe. Rzeczywista ilość wytworzonych odpadów uzależniona jest od ilości i jakości ścieków dopływających na oczyszczalnię. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości przekazywanych odpadów, co nie może stanowić podstawy do odstąpienia przez Oferenta od umowy
    i nie powoduje żadnych roszczeń Wykonawcy wobec Zamawiającego z tytułu zmiany rzeczywistego zapotrzebowania na przedmiot zamówienia.
  11. Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewykorzystania  całego zakresu rzeczowego i finansowego przedmiotu zamówienia. Wykonawcy nie przysługuje prawo do roszczeń finansowych z tego tytułu.
  12. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
  13. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.

 

Obowiązki Wykonawcy

  1. Wykonawca zobowiązany jest posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeśli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
  2. Wykonawca jest zobowiązany do przestrzegania ustawy o odpadach (Dz.U.2021 poz. 779), rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 6 lutego 2015 roku w sprawie stosowania komunalnych osadów ściekowych (Dz.U. z 2015 r. poz. 257) oraz ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska (Dz.U. 2021, poz. 1973).
  3. Z zastrzeżeniem art. 96 ust. 11 ustawy o odpadach Wykonawca składający ofertę musi posiadać aktualną decyzję właściwego organu na prowadzenie działalności w zakresie gospodarki odpadami z oczyszczalni ścieków odpowiednią do określonego przedmiotu zamówienia lub jego części (z wyszczególnieniem odpadów o kodach 19 08 05, 19 08 01 oraz 19 09 01), aktualną decyzję na transport odpadów z wyszczególnieniem odpadu będącego przedmiotem zamówienia lub jego części oraz wpis do rejestru  BDO.
  4. Wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
  5. Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na wykonanie zamówienia.
  6. Za zagospodarowanie i transport odpadów odebranych z oczyszczalni ścieków w Tuszynie odpowiada Wykonawca. Odpowiedzialność ta zaczyna się od momentu załadunku odpadów na środki transportowe. Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za skutki ewentualnych zdarzeń i szkód powstałych podczas realizacji usługi.
  7. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu oświadczenia o planowanym sposobie unieszkodliwienia bądź odzysku odpadów będących przedmiotem zamówienia. Należy podać sposób zagospodarowania odpadów z określeniem lokalizacji wykonywania odzysku lub unieszkodliwienia.
  8. W przypadku wywozu osadu ściekowego do kompostowni Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia umowy z kompostownią na przyjmowanie przedmiotowego odpadu.
  9. Wykonawca będzie odbierał odpady z Oczyszczalni ścieków w Tuszynie i wywoził je w terminach
    oraz z częstotliwością ustaloną z Zamawiającym. Termin wywozu odpadów będzie uzgadniany telefonicznie lub drogą mailową.
  10. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia wykazu samochodów i zespołów pojazdów (wraz z podaniem numerów rejestracyjnych), którymi będzie świadczył usługę.

 

Obowiązki Zamawiającego

  1. Zamawiający przekaże Wykonawcy wyniki badań każdej partii wywożonego odpadu o kodzie 19 08 05. Badania wykonywane są w akredytowanym laboratorium.
  2. Zamawiający zapewni załadunek odpadów na środki transportu.

 

Wymagane dokumenty, które Wykonawca jest zobowiązany złożyć wraz z ofertą

  1. Oferta cenowa na formularzu według załączonego wzoru łącznie z formularzem dotyczącym przetwarzania danych osobowych (Załącznik nr 1)
  2. Udokumentowanie posiadania doświadczenia w zakresie świadczenia usług o podobnym charakterze. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert wykonał co najmniej trzy usługi o charakterze będącym przedmiotem zamówienia lub jego części. Należy podać wykaz usług wraz z podaniem wartości, przedmiotu i dat wykonywania oraz wykaz podmiotów dla których usługi były/są wykonywane z załączeniem dowodów czy te usługi zostały wykonane prawidłowo lub są wykonywane prawidłowo (Załącznik nr 2)
  3. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
  4. Kopia decyzji właściwego organu na prowadzenie działalności w zakresie gospodarki odpadami stosownie do określonego przedmiotu zamówienia lub jego części, jeśli przepisy prawa tego wymagają.
  5. Kopia zezwolenia na transport odpadów.
  6. Kopia decyzji pozwalającej na odzysk i/lub unieszkodliwianie odpadów, jeśli przepisy prawa tego wymagają.
  7. Wykonawca musi posiadać wpis do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami (rejestr  BDO) odpowiednio w zakresie przetwarzania lub zagospodarowania oraz transportu przedmiotowych odpadów.
  8. Oświadczenie o planowanym sposobie i miejscu odzysku lub unieszkodliwiania odpadów.
  9. W przypadku zagospodarowania osadów w sposób, o którym mowa w art. 96 ust. 1 pkt 1-5 ustawy o odpadach Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu stosownych dokumentów wymienionych w pkt. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Część I.
  10. Dokumenty należy składać w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem podpisane przez osobę właściwą do reprezentowania Wykonawcy.

 

Wybór wykonawcy

  1. Przy wyborze oferty cenowej Zamawiający będzie kierował się kryterium:
    Cena oferty brutto  100%
  2. Maksymalną ilość punktów (100 pkt.) otrzyma Wykonawca, który zaproponuje najniższą cenę, natomiast pozostali Wykonawcy otrzymają odpowiednio mniejszą liczbę punktów  zgodnie ze wzorem:

C= (Cmin:Cob) x 100 pkt x 100%

Gdzie C – liczba uzyskanych punktów

Cmin – najniższa cena

Cob – cena oferty badanej

  1. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który spełni wszystkie warunki postawione w zapytaniu ofertowym oraz otrzyma najwyższą liczbę punktów wyliczoną zgodnie z powyższymi założeniami.
  2. Jeżeli Zamawiający nie może dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o tej samej cenie Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych. Oferenci składając oferty dodatkowe nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.

 

Opis sposobu obliczenia ceny w składanej ofercie

W cenę oferty należy wliczyć:

a) wartość usługi określoną w oparciu o przedmiot zamówienia

b) Obowiązujący podatek od towarów i usług VAT

Cena podana w ofercie przez Wykonawcę jest ceną całkowitą za szacunkową , przewidywaną ilość odebranych odpadów.

Cena za 1 tonę odpadu o danym kodzie obowiązuje przez cały okres umowy bez względu na ostateczną ilość odebranych odpadów, nie ma możliwości zmiany ceny za 1 tonę odebranego odpadu w czasie trwania umowy. Podana cena zawierać musi wszystkie podatki, opłaty i koszty niezbędne do realizacji zamówienia. Cena podana w ofercie musi uwzględniać wszystkie wymagania Zamawiającego oraz obejmować wszystkie koszty jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytego oraz zgodnego z umową i obowiązującymi przepisami prawa wykonania przedmiotu zamówienia.

 

Miejsce i termin składania ofert

  1. Ofertę należy sporządzić w języku polskim, w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
  2. Oferta oraz wszystkie załączniki muszą być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku składania oferty przez pełnomocnika, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo.
  3. Wszystkie strony oferty muszą być kolejno ponumerowane.
  4. Wszystkie poprawki i zmiany w treści oferty musza być parafowane i datowane własnoręcznie przez osobę upoważnioną do działania w imieniu Wykonawcy.
  5. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
  6. Ofertę cenową należy złożyć w siedzibie Zamawiającego lub przesłać pocztą tradycyjną lub kurierem
    na adres:

Zakład Wodociągów i Kanalizacjiw Tuszynie

ul. Brzezińska 86A, 95-080 Tuszyn

  1. Koperta powinna zawierać dopisek: „Oferta na odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów
    o kodach: 19 08 05, 19 08 01 oraz 19 09 01.”
  2. Termin składania ofert: do dnia 11.04.2022 r. do godziny 12:00.
  3. Za datę wpływu uznaje się datę faktycznego dostarczenia oferty Zmawiającemu. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
  4. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 11.04.2022 r. godz. 12:30.
  5. Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni licząc od daty upływu terminu składania ofert.
  6. Po upływie terminu składania ofert Wykonawca nie może wycofać oferty i wprowadzić zmian do jej treści.

 

Informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego

  1. Oferta otrzymana przez Zamawiającego po terminie pozostanie bez otwierania.
  2. Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną ofertę przed terminem upływu jej składania.
  3. Zamawiający może wezwać Wykonawców, którzy nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów lub, którzy złożyli je, ale zawierają one błędy, do ich uzupełnienia bądź poprawienia w wyznaczonym terminie.
  4. Zamawiający odrzuci ofertę, która:
  1. Nie odpowiada treści zapytania ofertowego
  2. Wykonawca nie spełnia warunków udziału w postępowaniu
  3. Wykonawca nie złożył wymaganych dokumentów pomimo wezwania przez Zamawiającego
     do ich złożenia
  1. Informacja o wyniku postępowania zostanie przekazana Wykonawcom, którzy złożyli oferty.
  2. Umowa zostaje zawarta w terminie 7 dni od daty przekazania wykonawcy zawiadomienia o wyborze jego oferty.
  3. W przypadku odmowy zawarcia umowy przez wybranego Wykonawcę, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych bez przeprowadzania ich ponownego badania i oceny.
  4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odwołania postępowania bez podawania przyczyn
    oraz unieważnienia postępowania.

 

Sposób komunikacji zamawiającego z Wykonawcami

Osobami uprawnionymi do komunikowania się z wykonawcami jest Dyrektor Zakładu Wodociągów i Kanalizacji
w Tuszynie  mgr inż. Mateusz Wymysłowski tel. 603 927 149 adres e-mail: dyrektor@zwiktuszyn.pl oraz technolog ds. wody i ścieków mgr inż. Justyna Walkus tel. 793 238 585 adres e-mail: technolog@zwiktuszyn.pl

 

 

Obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 i 14 RODO

 

Definicje:

„RODO”        - Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia
27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie
o ochronie danych - Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1)

"Ustawa Pzp" - Ustawa z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 2019)

Zgodnie z art. 13 ust 1. i 2 i art. 14 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, s. 1), dalej „RODO”, informuję, że:

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zakład Wodociągów i Kanalizacji w Tuszynie, ul. Brzezińska 86a, 95-080 Tuszyn, adres e-mail: zwik@zwiktuszyn.pl.

Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można skontaktować się pod adresem: ul. Brzezińska 86a, 95-080 Tuszyn lub za pomocą poczty elektronicznej: iod@zwiktuszyn.pl.

Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.

Administrator może przetwarzać dane osób, od których bezpośrednio ich nie pozyskał, w następujących zakresach: imię, nazwisko, adres, adres e-mail, numer telefonu kontaktowego, informacje o zajmowanym stanowisku w strukturach, rodzaj i wymiar zawartej umowy oraz jej czasookres. Zakres danych osobowych, które są przetwarzane, zależy od indywidualnej sytuacji i potrzeby.

Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych, dalej „ustawa Pzp”.

Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. Zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz.U.2011.14.67 z dnia 2011.01.20) teczki aktowe będą przechowywane w archiwum zakładowym przez okres 5 lat w przypadku dokumentacji zamówień publicznych oraz 10 lat w przypadku umów zawartych w wyniku postępowania w trybie zamówień publicznych. W przypadku dofinansowania zamówienia ze środków zewnętrznych dokumentacja zamówień publicznych oraz umowa zawarta w wyniku postępowania będą przechowywane przez okres określony zgodnie z wytycznymi projektu, z którego uzyskano dofinansowanie.

Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.

W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.

Posiada Pani/Pan:

  1. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
  2. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;
  3. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **; 
  4. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.

Nie przysługuje Pani/Panu:

  1. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
  2. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
  3. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

W trakcie oraz po zakończeniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,
w przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających w szczególności na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia.

*Wyjaśnienie: Skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.

**Wyjaśnienie: Prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu
do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, a także nie ogranicza przetwarzania danych osobowych
do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia.


» ZAŁĄCZNIKI «

Treść ogłoszenia


Załącznik nr 1 - formularz ofertowy
Dodany: 29.03.2022 godz. 10:32
 
Załącznik nr 2 - wykaz doświadczenia
Dodany: 29.03.2022 godz. 10:32
 



Ostateczny termin składania ofert:
 11 2022



Informacja wytworzona przez / odpowiada za treść informacji:
  Mateusz Wymysłowski [Dyrektor] dnia 29 2022
Informacja opublikowana przez:
  dnia 29 2022 godz. 10:32
Liczba odsłon:
  166 od 29 2022 godz. 10:32  (średnio 1.17 odsłon/dobę)

 

 

Zakład Wodociągów i Kanalizacji
ul. Brzezińska 86a, 95-080 Tuszyn

(42) 614-30-18
zwik@zwiktuszyn.pl